امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 13, 2023

Writing Checks for CRM, or Writing Invisible Checks

I get that in the face of doubt about customer spending levels in 2023, many CFOs decided that they would ramp up checks going out only after they saw checks coming in. But before you apply that logic ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64d9428cc62441078278f049590e0831&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fColumns-Departments%2fReality-Check%2fWriting-Checks-for-CRM-or-Writing-Invisible-Checks-159997.aspx&c=6502000797446560335&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment