امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 17, 2023

Empowering e-commerce: How businesses Can harness MarTech

In the complex landscape of contemporary commerce, the undeniable impact of technology is evident. However, within the thriving markets of Sub-Saharan ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64de8adf27c243e797d38bb62834e899&url=https%3a%2f%2fbusinessday.ng%2fopinion%2farticle%2fempowering-e-commerce-how-businesses-can-harness-martech%2f&c=13304766872962860663&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment