امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, August 12, 2023

Centara Proudly Appoints New Assistant Vice President - CRM & Customer Service

Centara Hotels & Resortsis pleased to announce the appointment of Pannarat Tantrativud to the position of Assistant Vice President CRM & Customer Service.  In her new role, Pannarat will be responsibl ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64d7f13b11494b4486e939a880ea022c&url=https%3a%2f%2fwww.ryt9.com%2fen%2fprg%2f270166&c=10133857216104214394&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment