امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 15, 2023

Salesforce Inc. (CRM) Shares Rise Despite Market Challenges

The stock of Salesforce Inc. (NYSE: CRM) has increased by 1.61 when compared to last closing price of 208.70.Despite this, the company has seen a loss of -1.85% in its stock price over the last five ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64dbe584a6d6409ea296c316bb53234e&url=https%3a%2f%2fnewsheater.com%2f2023%2f08%2f15%2fsalesforce-inc-crm-shares-rise-despite-market-challenges-2%2f&c=13805250049628201139&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment