امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 21, 2023

Spatial Computing: The Power to Transform CRM

Whether that prediction becomes reality, it seems clear that the introduction of this headset and ecosystem moves us a step closer to spatial computing, which combines elements of augmented reality ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64e3dd229e254a61b2ab2e27325c7dc4&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d160145&c=16918796473122356184&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment