امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 1, 2023

Salesforce Empowers Women with Its Return to Work Program in India

Hyderabad, Telangana, India Business Wire India Salesforce, the global leader in CRM, today announced the Salesforce India Return to Work program, supporting women who have taken a career break, with ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64c970d44f334acb8faa3a01c45f0805&url=https%3a%2f%2fwww.devdiscourse.com%2farticle%2feducation%2f2543438-salesforce-empowers-women-with-its-return-to-work-program-in-india&c=16291942102606368230&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment