امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 21, 2023

Monness Reaffirms Their Hold Rating on Salesforce (CRM)

In a report released today, Brian White from Monness maintained a Hold rating on Salesforce (CRM – Research Report). The company’s ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64e3dd229e254a61b2ab2e27325c7dc4&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fmonness-reaffirms-their-hold-rating-on-salesforce-crm-1032569456&c=17652530633422239251&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment