امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 16, 2023

ABC Evo Unveils Cutting-Edge CRM and Business Intelligence Solutions to Enhance Its Club Management Software

ABC Evo, the leading provided club management solutions in LATAM, proudly announced the launch of integrated CRM and Business Intelligence solutions at IHRSA Brazil. With the introduction of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64dd6f5ecdf748b18b64f69e325ac676&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f08%2f16%2f9865761.htm&c=3908127594538077487&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment