Its customer base is huge and growing: more than 150K clients in 181 countries.The company's mission is to “help businesses create meaningful connections with their customers”.The natural evolution ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64dbe584a6d6409ea296c316bb53234e&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2ftechnology%2fmy-favorite-ai-is-a-salesforce-guy-whose-name-is-einstein-gpt%2far-AA1fiDap&c=5978788267969998813&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment