امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 25, 2023

Salesforce Starter Is Integral To Cover the CRM Waterfront

We forget it now, but not that long ago, we had categories of CRM that included enterprise and SMB, and the two were decidedly different. Most CRM analysts had to decide which coverage to focus on.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64e914f70a7047de89c16d063dd3c692&url=https%3a%2f%2fwww.crmbuyer.com%2fstory%2fsalesforce-starter-is-integral-to-cover-the-crm-waterfront-177092.html&c=461220109682371718&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment