امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 20, 2023

CRM Returns Drop to $3.10 for Every Dollar Spent

Return on investment from CRM deployments has decreased from $4.90 for every dollar spent 10 years ago to $3.10 for every dollar spent today, but there is no cause for alarm, according to Cameron ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64e1d4c2bac84875a32c4703755727e8&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d160123&c=468629053496269834&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment