امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 11, 2023

SMC enrollment rebounds after pandemic

The Southwestern Michigan College Board of Trustees heard Aug. 9 that enrollment trends which turned a post-pandemic corner in 2022 continue to move in a positive direction ahead of the Sept. 5 start ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64d69facd76e4b41a22c8f3c4f238869&url=https%3a%2f%2fwww.leaderpub.com%2f2023%2f08%2f10%2fsmc-enrollment-rebounds-after-pandemic%2f&c=8641855410597238545&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment