Using CRM to boost remote sales teams’ performance, buy-in By Mark Annett, Camsoft Solutions, Head of CRM Sales and Consulting Issued by Kendal Hunt Communications for Camsoft Solutions Johannesburg, ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64de8adf27c243e797d38bb62834e899&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-za%2fnews%2fother%2fusing-crm-to-boost-remote-sales-teams-performance-buy-in%2far-AA1fo0mN&c=5863166216743940203&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment