امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 8, 2023

Embracing AI in Real Estate: Advancements Shaping the Future

As we enter the summer of 2023, the real estate industry is witnessing a surge in AI-powered technology, revolutionizing how agents operate and transforming customer experiences. In this article, we ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64d2ab649d1047bbbfd23a5622dd5747&url=https%3a%2f%2frealtybiznews.com%2fembracing-ai-in-real-estate-advancements-shaping-the-future%2f98778670%2f&c=9108675767502428080&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment