امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 9, 2023

A Review of Salesforce Inc. (NYSE: CRM)’s Performance and Growth Prospects

In the last trading session, 4.84 million Salesforce Inc. (NYSE:CRM) shares changed hands as the company’s beta touched 1.20. With the company’s per share price at $211.58 changed hands at -$4.48 or ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64d42701ddff4517b7ad3bf26dddaa7f&url=https%3a%2f%2fmarketingsentinel.com%2f2023%2f08%2f09%2fa-review-of-salesforce-inc-nyse-crms-performance-and-growth-prospects%2f&c=9159921397503921389&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment