امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 8, 2023

monday.com Review 2023: Features, Pros & Cons

It started out as a work collaboration tool in 2014 and has expanded over the years to become a collaboration tool for many workflows, including customer relationship management (CRM), project ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64d2ab649d1047bbbfd23a5622dd5747&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fadvisor%2fau%2fbusiness%2fsoftware%2fmondaycom-review%2f&c=13606926600724095161&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment