امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 8, 2023

Maximizing Marketing Success: The Power of SaaS Marketing Automation

In today’s fast-paced digital world, businesses must stay competitive to make their marketing efforts more effective. Keeping up with technological […] The post Maximizing Marketing Success: The Power ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64d2ab649d1047bbbfd23a5622dd5747&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fsmallbusiness%2fmaximizing-marketing-success-the-power-of-saas-marketing-automation%2far-AA1eUIZl&c=2952840786147707623&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment