امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 2, 2023

Centara announces new AVP of CRM & Customer Service

Centara has appointed Pannarat Tantrativud as the new assistant vice president – CRM & customer service. She will be responsible for leading Centara’s CRM and loyalty strategies, as well as the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64cad06f831641fba97fac30fcee04b3&url=https%3a%2f%2fwww.ttgasia.com%2f2023%2f08%2f02%2fcentara-announces-new-avp-of-crm-customer-service%2f&c=9564089520589129994&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment