امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 22, 2023

Analysts Look for Better From Salesforce (NYSE:CRM), Shares Recover

It was good news for Salesforce (NYSE:CRM), as the customer relationship management company snapped up over 2% in Monday afternoon’s trading session. It was all thanks to a report from Monness, Crespi ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64e52e75147645a0a0dab674c49c1cbb&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fcompanies%2fanalysts-look-for-better-from-salesforce-nysecrm-shares-recover%2far-AA1fAbSe&c=13286338833377356712&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment