امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 8, 2023

Salesforce is bringing AI into the CRM game

Salesforce has announced it’s rolling out a new generative AI platform to help workers optimize and streamline their workloads. The company says its Einstein GPT offering is the world’s first AI CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64091fabd5ec4129aa64f618a85db92c&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fnews%2ftechnology%2fsalesforce-is-bringing-ai-into-the-crm-game%2far-AA18n9cy&c=16855344019785273271&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment