Luru, a zero-friction sales productivity workspace, announced USD 1.4 million seed funding led by India Quotient with participation from Gemba Capital and angel investors. Luru was founded with the ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=640bb49f6a674e948e05d057a28349a6&url=https%3a%2f%2fwww.netindia123.com%2fnetindia%2fshowdetails.asp%3fid%3d4048102%26cat%3dBusiness&c=8783298301500590963&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment