امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 10, 2023

Luru, the CRM Hygiene and Sales Productivity Platform Secures USD 1.4 Mn Seed Round from India Quotient and Gemba Capital

Luru, a zero-friction sales productivity workspace, announced USD 1.4 million seed funding led by India Quotient with participation from Gemba Capital and angel investors. Luru was founded with the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=640bb49f6a674e948e05d057a28349a6&url=https%3a%2f%2fwww.netindia123.com%2fnetindia%2fshowdetails.asp%3fid%3d4048102%26cat%3dBusiness&c=8783298301500590963&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment