امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 11, 2023

Exploring the Healthcare CRM and Contact Centre Systems Market 2023-2028: A Comprehensive Analysis of Emerging Trends and Untapped Opportunities

Mar 10, 2023 (The Expresswire) -- "Final Report will add the analysis of the impact of COVID-19 on this industry." The market size, growth, trends, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=640d062b7d594320aa1379eea3d028c5&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fexploring-the-healthcare-crm-and-contact-centre-systems-market-2023-2028-a-comprehensive-analysis-of-emerging-trends-and-untapped-opportunities-2023-03-10&c=15501538680666715724&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment