امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 9, 2023

Cloud Customer Relationship Management (CRM) Market Size is set to Grow at a Remarkable Pace by 2023-2029

To present the most recent and important industry data in this comprehensive "Cloud Customer Relationship Management ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=640a470586f049eea8dfe7f18bd854a4&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fcloud-customer-relationship-management-crm-market-size-is-set-to-grow-at-a-remarkable-pace-by-2023-2029-2023-03-08&c=8730679036480129625&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment