امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, September 10, 2022

Streamline digital communications at your dealership with better CRM engagement tools — Steve Roessler | DriveCentric

Today on Inside Automotive, DriveCentric’s Chief Evangelist Officer, Steve Roessler, discusses the transformation of CRM engagement.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=631d072eeb9f4873a8471cc697fd3d54&url=https%3a%2f%2fwww.cbtnews.com%2fstreamline-digital-communications-at-your-dealership-with-better-crm-engagement-tools-steve-roessler-drivecentric%2f&c=1506905843961738373&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment