امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, September 13, 2022

Salesforce CRM Document Generation Software Market is Predicted to Reach US$ 2.5 Bn by 2032

The Salesforce CRM document generation software market is expected to increase at a CAGR of 10.6% through 2032, from USD 893 million in 2022 to USD 2.5 Billion in 2032. Over the projected period, the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6320dfa1586e49f0801a21305486a7c6&url=https%3a%2f%2fwww.fmiblog.com%2f2022%2f09%2f13%2fsalesforce-crm-document-generation-software-market-is-predicted-to-reach-us-2-5-bn-by-2032%2f&c=11465461431029563849&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment