امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 8, 2022

Salesforce and NBCUniversal Launch New Branded Series, “The Shift”

Salesforce (NYSE: CRM) and NBCUniversal today introduced ” The Shift,” a new branded video series showing how seven high-growth organizations took on digital transformation during heavy market ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=631a642ad3f1475cab335918f8903f65&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fpr-newswire%2ftechnology-4a23d588b74ee4bffc2efe0c3cc2e094&c=13491241540940323354&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment