امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, September 11, 2022

3 Steps To Lower Client Acquisition Cost for Personal Injury Firms

Personal injury law firms need to attract a steady and predictable stream of prospective clients to stay in business, and many have put a marketing strategy in place to do just that. However, to prote ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=631e74aa43d742beb7e61e5f6c108e31&url=https%3a%2f%2fwww.natlawreview.com%2farticle%2f3-steps-to-lower-client-acquisition-cost-personal-injury-firms&c=10779956766715655943&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment