امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 12, 2022

Software is Optimising the ATM as a Key Physical Touchpoint with Customers

With ATMs and bank branches under cost pressures, software solutions ensure that self-service terminals deliver the maximum for both deployers and customers. CRM software helps to migrate services ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A41B547773884C78825960C9688EAAE7&url=https%3a%2f%2ffinancialit.net%2fnews%2fpayments%2fsoftware-optimising-atm-key-physical-touchpoint-customers&c=5748385909471389252&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment