امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, July 23, 2022

September 2nd Options Now Available For Salesforce (CRM)

I nvestors in Salesforce Inc (Symbol: CRM) saw new options become available today, for the September 2nd expiration. At Stock Options Channel, our YieldBoost formula has looked up and down the CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=51EBDCFE7DC94867A45910F68F0B9ABE&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fseptember-2nd-options-now-available-for-salesforce-crm&c=12876959282952157240&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment