امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, July 16, 2022

MessageMedia extends customer reach with acquisition of Smooth Messenger

A Smooth Messenger is one of the most feature-rich SMS integrations within the Zoho CRM platform that allows businesses to seamlessly send two-way messages to their contacts via SMS and MMS. It is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8AE8568EC2A14B34B17C9242B7903FD2&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fPRNewswire%2ftechnology-text-messaging-b56cb0784c286bedefc88299d51b4d6b&c=17911542045964542477&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment