Ultimately, the "Fake Web" isn’t going anywhere, and as the public becomes more and more aware of bots and fake users, marketers will continue taking on a bigger role in fighting them.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B9C7E9C948C34AD1B0770CC4AF268896&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2022%2f07%2f22%2fnot-in-my-funnel-three-reasons-cmos-are-the-frontline-in-the-fight-against-bots-and-fake-users%2f&c=6847722542506402554&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment