امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 24, 2022

'Not In My Funnel': Three Reasons CMOs Are The Frontline In The Fight Against Bots And Fake Users

Ultimately, the "Fake Web" isn’t going anywhere, and as the public becomes more and more aware of bots and fake users, marketers will continue taking on a bigger role in fighting them.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B9C7E9C948C34AD1B0770CC4AF268896&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2022%2f07%2f22%2fnot-in-my-funnel-three-reasons-cmos-are-the-frontline-in-the-fight-against-bots-and-fake-users%2f&c=6847722542506402554&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment