امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 15, 2022

Noteworthy Thursday Option Activity: CRM, NEM, DLTR

L ooking at options trading activity among components of the Russell 3000 index, there is noteworthy activity today in Salesforce Inc (Symbol: CRM), where a total volume of 29,560 contracts has been ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1B3D519D29B9490CA8C4F23674CEAEB6&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fnoteworthy-thursday-option-activity%253A-crm-nem-dltr&c=1491077392331461916&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment