امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 19, 2022

New Study: 37% of Sales Professionals Face Greater Responsibilities but No Additional Resources or Pay

The Great Resignation exposes challenges associated with antiquated selling technologies and practicesAUSTIN, Texas, /PRNewswire/ ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=66AB6C8B6CFF4E73AFBE144E7F807A4E&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fnew-study-37-of-sales-professionals-face-greater-responsibilities-but-no-additional-resources-or-pay-1031596523&c=1898657243862690489&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment