امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 20, 2022

How to Find a Micro-Niche With Reuben Swartz of Mimiran

Startup Savants has released another episode in the business podcast series that tells the stories behind up-and-coming startups. The episode features Reuben Swartz, who is the founder of “anti-CRM” ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2E95ED49506843F18A0DDF080FFD02F4&url=https%3a%2f%2ftechbullion.com%2fhow-to-find-a-micro-niche-with-reuben-swartz-of-mimiran%2f&c=7734820944911902523&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment