ActiveCampaign, the leader in Customer Experience Automation (CXA), has surpassed 180,000 global customers, making it the largest provider of CRM and automated sales and marketing. This press release ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9FA23D8D94A4EC3AE2CC1734D0F84CF&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-activecampaign-exceeds-180000-customers-gears-up-next-phase-%2f2022%2f07%2f28%2f9646596.htm&c=16607996820945093672&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment