امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 28, 2022

ActiveCampaign Exceeds 180,000 Customers, Gears Up for Next Phase of Growth

ActiveCampaign, the leader in Customer Experience Automation (CXA), has surpassed 180,000 global customers, making it the largest provider of CRM and automated sales and marketing. This press release ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9FA23D8D94A4EC3AE2CC1734D0F84CF&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-activecampaign-exceeds-180000-customers-gears-up-next-phase-%2f2022%2f07%2f28%2f9646596.htm&c=16607996820945093672&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment