امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 14, 2022

The Best CRM Software Identified by SoftwareReviews' Data to Increase Customer Loyalty This Year

SoftwareReviews, a leading source for insights on the software provider landscape, has published its 2022 Customer Relationship Management Data Quadrant. Nine providers in the Enterprise and Midmarket ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B81DB858C4484C6799BD5A42A23252DA&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fbest-crm-software-identified-softwarereviews-213000231.html&c=14274930838351416015&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment