امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 26, 2022

How BMW used AI to turn a car design feature into a CRM campaign

The German luxury brand celebrates the ‘Hofmeister Kink’ design element by uncovering more than 56,000 U.S. roads that share its angular shape.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2C6D5CB95DF7405E8FB5643572849002&url=https%3a%2f%2fadage.com%2farticle%2fmarketing-news-strategy%2fbmws-hofmeister-kink-design-part-crm-campaign%2f2424101&c=9100941698048633982&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment