امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 28, 2022

Ways Businesses Can Utilize Tech to Improve Productivity

Whether you work for a multi-national corporation or run a startup, every business requires an effective workflow to enhance productivity. No matter the scale, industry, or niche you’re in, a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AD317DA4B20749F9B66B70BAE0ECE282&url=https%3a%2f%2ftechbullion.com%2fways-businesses-can-utilize-tech-to-improve-productivity%2f&c=12476720893170791780&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment