امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 24, 2022

Salesforce Named a Leader in 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for Multichannel Marketing Hubs for the Fifth Consecutive Year

Salesforce (NYSE: CRM), the global leader in CRM, today announced that Salesforce has been recognized by Gartner as a Leader in its 2022 Magic Quadrant for Multichannel Marketing Hubs. Salesforce was ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F712293069684BBEAA173BAFD87913C3&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-named-leader-2022-gartner-120000501.html&c=2956567877884845277&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment