امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 24, 2022

Thales Expands Cybersecurity Portfolio With OneWelcome Acquisition

Thales announced that it had the signature of an agreement to acquire OneWelcome, a European leader in the fast-growing market of customer identity and access management (CIAM), for a total ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A32867212FB5425282843DAB1F0F7EC0&url=https%3a%2f%2fwww.darkreading.com%2fomdia%2fthales-expands-cybersecurity-portfolio-with-onewelcome-acquisition&c=12934761214872330620&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment