امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 17, 2022

Four Strategies For CRM And Marketing Automation To Help Manufacturers Deal With Supply Chain Issues

Here are four key tactics that a CRM leader can focus on this year with minimal effort and high value that will provide a proactive customer experience, reducing service costs dramatically.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1C884BC9FB6D4CA588EA2A2CE1A68E10&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2022%2f07%2f15%2ffour-strategies-for-crm-and-marketing-automation-to-help-manufacturers-deal-with-supply-chain-issues%2f&c=382873605367618609&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment