امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 27, 2022

Next gen for lead gen? Oracle drills down on Fusion Sales

Six months ago, at Oracle Live, Oracle talked about its plans to bridge the sales and marketing gap with the help of AI and automation. During that event, Larry Ellison talked about how the CRM (or ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7E1A8887CD614995BFD91E639AB3ADAE&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fnext-gen-lead-gen-oracle-drills-down-fusion-sales&c=15630672129619161000&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment