امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 12, 2022

How Carter’s Juggles A Marketing Measurement Overhaul

There’s a disconnect between ad buyers in the trenches of online advertising and their own corporate leaders up the C-suite, who are accustomed to determining marketing group budgets based on ROI and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=89D9359601DA4CF0A338686B09BEA778&url=https%3a%2f%2fwww.adexchanger.com%2fcommerce%2fhow-carters-juggles-a-marketing-measurement-overhaul%2f&c=16817148995304062&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment