امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 19, 2022

GovCon Expert Rich Wilkinson: Lack of a CRM Could Be the Problem for GovCon Execs

In the featured article, GovCon Expert Rich Wilkinson revealed that the fix for such a win rate would be a structured approach to business development and the pursuit processes over working to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=66AB6C8B6CFF4E73AFBE144E7F807A4E&url=https%3a%2f%2fwww.govconwire.com%2f2022%2f07%2fgovcon-expert-rich-wilkinson-lack-of-a-crm-could-be-the-problem-for-govcon-exec%2f&c=5122154386868612224&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment