امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 13, 2022

$1000 Invested In Salesforce 10 Years Ago Would Be Worth This Much Today

Salesforce (NYSE:CRM) has outperformed the market over the past 10 years by 7.22% on an annualized basis producing an average annual return of 18.01%. Currently, Salesforce has a market capitalization ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=34809BBA4AC24F0C87FD58289C25D063&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2fearnings%2f22%2f07%2f28040734%2f1000-invested-in-salesforce-10-years-ago-would-be-worth-this-much-today&c=5625774876391232466&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment