امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 14, 2022

FX Back Office and Shufti Pro Partner to Offer Industry-Leading KYC and AML Screening Services to Forex Brokers

FX Back Office provides a CRM for Forex brokers that provides friendly conversion tools, simple partnership management programs, and a client cabinet. Shufti Pro is a globally acclaimed identity verif ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FE5F88ABC0494DFFBC6748FC689C276C&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f22%2f07%2fn28058421%2ffx-back-office-and-shufti-pro-partner-to-offer-industry-leading-kyc-and-aml-screening-services-to-&c=3019094861590938422&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment