امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 29, 2022

If Your Current Business Phone Does Not Support SMS, It May Be Time For An Upgrade

The phones used by your sales and support teams should be able to receive SMS, meaning that you should allow your customer to engage with your sales and support teams by SMS.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5A22626F7BD34CC0BA5E394861521D1D&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2022%2f07%2f28%2fif-your-current-business-phone-does-not-support-sms-it-may-be-time-for-an-upgrade%2f&c=2674661887322202305&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment