امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 20, 2022

FactSet Announces FactSet for CRM on Salesforce AppExchange, the World's Leading Enterprise Cloud Marketplace

Clients will benefit from FactSet’s extensive public and private company information, flexible data integration, and client monitoring and prospecting tools directly within FactSet’s managed ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3D6F611320CC4A01B2958CFF26DBB937&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2ffactset-announces-factset-crm-salesforce-120000155.html&c=3722122914693478747&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment