امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 25, 2022

Creating a B2B customer experience that rivals that of B2C’s greatest

The question that arises for those of us who work in B2B is whether or not things truly need to be conducted in this manner. Yes, the journeys that our customers take to purchase a product from us are ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=74C9876E48754BABA8CCECE9C6F683C2&url=https%3a%2f%2fbestgamingpro.com%2fcreating-a-b2b-customer-experience-rivals-of-b2cs-greatest%2f&c=17736783785138164820&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment