Creatio, global provider of one platform to automate industry workflows and CRM with no-code and a maximum freedom, today released an overview of its ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F62F4C61FA4D41A7A2F0FFC7B83CE84B&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_entertainment%2fcreatio-announces-record-growth-driven-by-adoption-of-its-platform-to-automate-industry-workflows-and%2farticle_35f367b0-30c9-5acd-9d76-cc15680008ba.html&c=15218319161906108837&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment